Les mer

Fleksible IT-løsninger med enkelt brukergrensesnitt 

Med egen IT-avdeling har Direct House et enormt fortrinn når det kommer til å kunne skreddersy løsninger tilpasset hver enkelt kundes behov.
Dato
Mar 15, 2023
Lesetid
3 Min

Spesialtilpasset løsning fra Direct House

Med egen IT-avdeling har Direct House et enormt fortrinn når det kommer til å skreddersy IT-løsninger tilpasset hver enkelt kundes behov. 

– Den store fordelen ved å bruke oss, er at vi leverer hele verdikjeden. Fra IT, nettbutikk, kundeservice, logistikk og regnskap – hele flyten. Du kan ta et utvalg av det vi tilbyr, eller la oss ta oss av hele verdikjeden. Det eneste du som kunde da trenger å gjøre, er å sende varene til oss. Vi gjør resten, forteller IT-Manager Christian Schaathun i Direct House.

Kombinerer IT-løsninger med logistikk

Med Norges, og kanskje Europas, kraftigste abonnementssystem, integrert mot de aller fleste store netthandelsplattformer, kan Direct House gjøre spesialtilpasninger til kundens eksisterende system. 

– Behovet varierer fra kunde til kunde. Vi tilpasser dashboardet til hver enkelt kunde, slik at man til enhver tid får se det man har behov for og ønsker å se. Alt fra ordre og ordrestatus til lager og økonomitransaksjoner har en toveiskommunikasjon mellom vårt og kundens system. Da vi leverer IT-løsningene, og samtidig det fysiske rundt lager og logistikk, er det både enkelt og effektivt å bytte til oss. Vi gir deg et godt oversiktlig webgrensesnitt som er tilgjengelig overalt, sier Schaathun.

Gjennom Direct House kundeweb rapporteres alt av bestillinger, lagerstatus, varsling fra systemet, og mye mer. Alle brukere får et eget personlig brukernavn og passord, slik at spesialtilpasninger og sporing av transaksjoner er mulig. Hver enkelt bruker kan selv sette opp hva som kommer til syne i dashboardet rett etter innlogging, og når og hva som rapporteres. Rapport kan sendes per e-post, sms eller i varselvinduet på kundeweb.

 

Kampanjesystemer med større fleksibilitet til butikkene

Direct House leverer logistikksystemer til både små og store bedrifter. Større kunder, eksempelvis kjeder med flere butikker, har ofte behov for spesialtilpassede kampanjesystemer. Dette forenkler bestillingsprosessen og gir større fleksibilitet til brukerne internt.

– Dette kan vi. På denne måten kan du ta deg av det du er god på, mens vi tar oss av det tekniske og optimaliserer etter ditt behov, sier Schaathun.

Enkelt å bytte logistikksystem og lager

Noen kan kanskje kjenne på vegring for å flytte lager og bytte logistikksystem, men det er enklere enn man skulle tro. 

– Vi har integrasjoner mot de aller fleste større betalingsløsninger. Vi utvikler systemene mot forskjellige markedsføringsplattformer, nettbutikker og sosiale medier på ønske fra kunde, og vi leverer hele verdikjeden. For deg som kunde går det sømløst når vi leverer både det fysiske og det tekniske. Bare send varene til oss, så gjør vi resten. Du får full oversikt med et enkelt brukergrensesnitt, og det er ikke mye jobb å bytte, avslutter Schaathun.

Forfatter

Geir Sture

Daglig leder
,
i Direct House AS.
Kontakt oss
Kontakt oss

Interessert i å samarbeide med oss?

NB! Har du mottatt en pakke, trenger hjelp med retur, eller har spørsmål om et abonnement du har? Trykk her i stedet.

Takk! Din henvendelse er mottatt. Vi svarer deg så snart vi kan.
Oisann! Noe gikk galt, prøv igjen senere.