Rådgivning & Salg

Lagerstyrings-
system

Kampanje-
pakking

Nøkkelen til suksess og økonomi for deg er å ha en logistikkpartner med all infrastruktur på plass, og som gir deg god og smart rådgivning og veiledning. Vi har lang erfaring med å hjelpe netthandelsaktører, butikkjeder og andre logistikksensitive selskaper med rådgivning for å skape god lønnsomhet og vekst.

Direct House er svært tilpasningsdyktige og fleksible, og kan modellere driften vår rundt ulike forretningsmodeller. Vi ønsker å være noe mer enn en vanlig leverandør av netthandelslogistikk eller kampanjepakking – vi ønsker å være en solid strategisk partner som er til for å bistå våre kunder med den beste servicen, de beste rådene, de beste IT-løsningene, og være med på å drive utvikling, vekst og lønnsomhet for våre kunder.

En partner du kan stole på – vi kaller det logistikkglede!

Som kunde hos oss får du tilgang på oppdateringer i sanntid via en dashbordsløsning, og løpende rapportering på varebeholdning, salg og logistikk. Når man inngår et strategisk partnerskap med oss, effektiviserer du hele vareflyten og øker lønnsomheten uten store kostnader. Vi har et langsiktig syn på alle våre samarbeid og krever derfor ingen oppstartskostnader for å komme i gang.

Stordriftsfordeler

Ved å sette bort lagertjenester, logistikk og kampanjepakking til en 3PL-partner som Direct House, oppnår din butikk eller organisasjon stordriftsfordeler ved at kostnader knyttet til systemer, lagerarealer, porto og frakt, utstyr og ansatte fordeles og deles på mange selskaper lik din.

Dermed reduserer du ikke bare din egen tid brukt på lagring og logistikk, men du reduserer også dine totale lager- og kampanjekostnader fordi det deles med andre – som ofte er mer bærekraftig enn å drive produksjon og varepakking på egenhånd. Du reduserer dine overheadskostnader betraktelig gjennom et partnerskap med oss.

Forutsigbart kostnadsbilde

Direct House har en meget konkurransedyktig kostnadsmodell. Det skal være forståelig og forutsigbart for deg å ha full oversikt over alle dine kostnader, inntekter og utgifter – enten du er en liten, mellomstor eller stor kommersiell aktør, eller en organisasjon med betydelig volum.

For å tilby våre kunder mer forutsigbarhet på kostnader har vi valgt å operere med faste priser på ulike tjenester. Prisene inkluderer all handling, emballasje og returhåndtering.

Vi har også noen av markedets beste frakt- og portoavtaler. Du velger selv om vi skal bruke ditt kundenummer hos aktuell speditør, eller om du vil benytte deg av våre stordriftsfordeler. Vår erfaring er at mange butikker og organisasjoner kan spare store kostnader på denne måten.

Fremfor alt – det skal være enkelt, effektivt og lønnsomt å benytte oss som en fremtidsrettet logistikkpartner du kan stole på. Hos oss kaller vi det ekte logistikkglede.

Lurer du på noe?
Ta kontakt med oss.

Våre medarbeidere har lang erfaring og hjelper deg gjerne med dine logistikkutfordringer. Om du har spørsmål om oss og våre tjenester – nøl ikke med å ta kontakt allerede i dag for en lønnsom samtale.
Kontakt oss