Les mer

Redningsselskapet velger Direct House

I over 130 år har Redningsselskapet drevet opplæring i sjøvett, og reddet liv fra å gå tapt på sjøen. Bærebjelken i arbeidet deres er 1600 frivillige deltakere og rundt 120 000 medlemmer, og for å nå ut til sine medlemmer har valget falt på Direct House som partner.
Dato
Dec 7, 2022
Lesetid
2 Min

Foto: Idar Ulstein

– Redningsselskapet er et viktig tilskudd til vår kundemasse. De gjør en, bokstavelig talt, livsviktig jobb både operativt og i opplæringsøyemed for å trygge alle som ferdes på og ved sjøen. Vi ser at deres behov passer vårt utstyr og kompetanse helt perfekt, og vi er glade og stolte av at de valgte Direct House som totalleverandør av DM-produksjon. Vi ser frem til et godt samarbeid videre, sier Harold Davidsen i Direct House.

 

Direct House er valgt ut som totalleverandør av DM-produksjon gjennom hele året. Via vårt toppmoderne produksjonsanlegg for digitalprint og maskinell kampanjepakking skal vi produsere, pakke og sende personifiserte DM-utsendelser ut til medlemsbasen til Redningsselskapet. I tillegg skal vi produsere personlige postkort og hilsener til jubilanter og givere med lang fartstid hver eneste måned.

 

– Vi er fornøyde med vårt nye produksjons- og logistikkhus Direct House og har allerede rukket å teste dem på både høstkampanjen, bursdagskort og månedsbrev for våre givere. Vi valgte Direct House både på grunn av pris, at de fremstod som fremtidsrettet, og virket å ha god kompetanse og rett utstyr for faste oppdrag, sier Solfrid Bøe, salgs- og markedsansvarlig i Redningsselskapet.

Redningsselskapet – en viktig jobb i 130 år

Redningsselskapet er en frivillig, humanitær medlemsorganisasjon som per dags dato teller 1600 redningskvinner og -menn, fordelt på 53 redningsskøyter over hele landet. Deres kjernevirksomhet er å redde liv – årlig drukner over 100 mennesker i Norge, og i underkant av 400 000 mennesker påv erdensbasis. Helt siden Redningsselskapet sjøsatte sine to første redningsskøyter i 1893 har de reddet over 6400 menneskeliv, og hvert eneste år lærer de over 30 000 barn og unge sjøvett.

Deres formål er tredelt:

Redde liv: Redningsselskapet er til for å forhindre at liv går tapt på sjøen.

Forebygge: Redningsselskapet er til for å gjøre sjøvett til allemannseie.

Verne verdier: Redningsselskapet er til for å berge og verneverdier på og ved sjøen.

Har du spørsmål rundt DM-produksjon, kampanjepakking eller print? Ta kontakt for en hyggelig prat allerede i dag!

Forfatter

Geir Sture

Daglig leder
,
i Direct House AS.
Kontakt oss
Kontakt oss

Relaterte saker

Alle artikler
Nyheter

Vet du hva effektiv lagerstyring er?

Nyheter

Dette må du tenke på før du velger en logistikkpartner

Nyheter

Effektiv print og konvoluttering gir resultater

Interessert i å samarbeide med oss?

NB! Har du mottatt en pakke, trenger hjelp med retur, eller har spørsmål om et abonnement du har? Trykk her i stedet.

Takk! Din henvendelse er mottatt. Vi svarer deg så snart vi kan.
Oisann! Noe gikk galt, prøv igjen senere.