Abonnement – fremtidens forretningsmodell

Abonnement og leiemarkedet er ansett som fremtidens forretningsmodell. Det er en stor trend der flere og flere går over fra tradisjonell forretningsmodell (kjøp i butikk), til abonnement på varer og tjenester som kommer direkte hjem til forbruker.

Visste du at Ola Nordmann i gjennomsnitt har hele 18 ulike abonnement? Nå abonnerer man på alt fra TV-kanaler og strømmetjenester, mat og klær, parkdresser og bøker, til biler og sykler. Dette er en trend som ikke kommer til å stoppe her, fordi abonnement er en fremtidsrettet og bærekraftig forretningsmodell.

Direct House er også en spesialist på abonnementslogistikk og -systemer. I tillegg til at alle forsendelser går som de skal, får våre abonnementskunder også nødvendige tall på nysalg, abonnementsalg og drop off-statistikk. Det er viktig informasjon å ha oversikt over i salgs- og markedsføringsprosessen for bedriften din. Om kunder dropper ut eller sier opp sitt abonnement, så kan vårt kundesenter hjelpe til med win-back-løsninger for å vinne kunden tilbake.

Kontakt oss og se hva vi kan gjøre for deg!

Direct House tilbyr skreddersydde og fleksible løsninger og hjelper deg med hele eller deler av din verdikjede innen våre kjerneområder. Ingen jobber er for store eller for små, ta kontakt med oss i dag.

Takk! Din henvendelse er mottatt.

Noe gikk galt. Prøv igjen senere.