– Vi kan håndtere alt som kan sendes ut fysisk på papir. Alt fra fakturaer, purringer, DM-er eller innkallinger til for eksempel EU-kontroll på bilen, forteller Harold Davidsen. Han leder avdelingen for digitaltrykk, ferdiggjøring og konvoluttering hos Direct House.
Selv om mer og mer foregår digitalt, er det fremdeles mye som trykkes og sendes fysisk i posten.
– Særlig organisasjoner har fremdeles en del postale utsendelser. Spesielt i forbindelse med innsamling for humanitære organisasjoner viser det seg at responsen er mye bedre med fysiske utsendelser enn eksempelvis SMS, e-post og andre digitale former, forteller Davidsen.
Les mer om reklamelogistikk her.
– Våre maskiner kjører selvfølgelig både i sort og i farger, og vi kan konvoluttere alt fra C6 til C4. I kombinasjon med avansert software for fletting av variabler i brevene, gir det store muligheter for kundene våre. Mange ganger vet kunden hva de skal ha, men vi kan også hjelpe til med å finne den beste og mest lønnsomme løsningen for konvoluttering.
Man trenger ikke ha store volum for å dra økonomiske fordeler av å benytte seg av maskinell konvoluttering. En konvolutteringsmaskin bretter, pakker, limer igjen og sorterer raskt og effektivt. Det kan spare mye tid og penger for mange. Davidsen forteller at han håndterer kunder fra hele landet, og at ingen jobb er for liten eller for stor.
– Noen kunder har daglige forsendelser, noen har 4-5 kampanjer i året, mens andre igjen kanskje sender ut én gang i året. Vi håndterer med andre ord alt fra 2-3 til 1 million brev, avslutter Davidsen.
Lurer du på om du bør flytte print, konvoluttering, adressering og pakking til Direct House? Ta kontakt med Harold Davidsen!
Harold Davidsen